lördag 1 augusti 2009

Hamnen

Idag har jag och Simon spenderat dagen vid Aker brygge. Super mysigt. Dock så var jag ju duktig och hade med mig kameran dit, men tror ni att minneskortet var i? Nej det var det ju inte. Så jag fick låna Simons mobil och ta lite bilder med den. Tyvärr nu när vi kom hem så har jag inte lyckats hitta minneskortläsaren till hans minneskort, men jag ska söka vidare.

Sen idag har jag provat på något nytt som jag inte sett i Sverige (ivartfall inte i Skellefteå). Jag provdrack Coca Cola Cherry. Den var direkt importerad från USA så billig var den inte, men gud vad god den var. Inte lika god som Coca Cola Vanilla (jag tyckte den var god!), men god var den och om den var billigare så hade jag absolut börjat dricka den istället för vanlig Cola. Så om du får tillfälle att köpa den, gör det!

Gullig förpackning också :)

4 kommentarer:

  1. Åh den colan verkar ju inte helt fel, cherry är typ den godaste smaken i världen :O

    Och tack för tippset om klänningen, det var jättefin! och nu får jag beslutsångest om vilken jag ska köpa :O blir väl hundra stycken i slutändan ;)

    SvaraRadera
  2. Svar till lisis: Ja den var supergod :O Får skicka en hem till dig så du får samka ;)

    Så lite så :) Lycka till med valet ;)

    SvaraRadera
  3. Visst är det konstigt, det är jätte många som tyckte Cola Vanilla var god, men ändå så tog de bort den?

    SvaraRadera
  4. Svar till Thelema: Jag har för mig att det bara var en limited edition grej? Men det var ändå synd att de tog bort den...

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...