lördag 8 augusti 2009

Lördag...

God morgon bloggläsare. Allt väl med dig?
Jag har inte sovit gott inatt, det har varit varmt och jag har rullat runt, runt, runt och drömt hemska drömmar. Jag drömde att Kissie bad mig vara fotograf på hennes födelsedagsfest (där det inte kom någon hon kände, bara en massa inhyrt folk). Men som sagt det är inte lätt att sova gott när man drömmer mardrömmar...

Snart kommer farmor och farfar för att hämta Johanna. Har ingen aning om hur länge de kommer stanna, men det är nog säkrast att hoppa in i duschen ändå så man känner sig lite fräsch. Ha det :)

2 kommentarer:

  1. hahah, kan tänka mig att det var en hemsk dröm om kissie var med ;-)
    hoppas du har en bra dag, och kväll :D

    kram!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...