lördag 29 augusti 2009

Ultraviolet

Idag när jag och Simon for till CC Vest gick vi in i en spel/film/musikaffär. Tror det skulle gå i konkurs då allt var på rea. Vi tittade lite snabbt och hittade en film för 50 kr som vi ville ha. Inläggsrubriken skvallrar nog en hel del om vilken film det blev. Yes, det blev Ultraviolet med Milla Jovovich(Resident Evil-trilogin?) i huvudrollen. Faktiskt en riktigt bra film. Se den om du inte har något bättre för dig.



Nu är jag hur som haver väldigt trött och lite lagom nervös inför torsdagen. Måste leta reda på kläder redan nu så att jag vet vad jag ska ha på mig. Sen så har jag ingen aning om vad jag ska ha på mig för skor. Vilka problem jag har. Oh well. Nu ska jag gå och tvätta bort sminket, borsta tänderna, sen bädda sängen och efter det sova. Är som sagt inte pigg just nu.
God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...