onsdag 19 augusti 2009

Utflykt med familjen

Orkade aldrig fara in till stan under dagen, uatn jag stannade hemma och söte jobb via datorn istället. Men imorgon då jäklar ;)

Sen ikväll så skulle mamma och Jörgen fara iväg oc handla så jag följde med. Men vi skulle inte handla uatn for in till stan istället och gick runt och tittade. Det på gick en cykeltävling runt om i Oslo, så flera gator var tyvärr avstängda. Men man kunde gå över gatan på egen risk.
Eftersom att jag trodde attvi bara skulle handla så hade jag inte med mig kameran. Stort misstag. Fanns hur mycket kul som helst att ta kort på. Turligt nog hade jag mobilen med mig, så ett par bilder blev det. Men nu när vi kom hem fann vi ngen kabel som år mellan datorn och mobilen. Men jag ska lösa det problemet imorgon, är för trött nu.

Hoppas du som läser har haft en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...