söndag 30 augusti 2009

God morgon

God morgon bloggen. För en gångs skull känner jag mig riktigt pepp inför en vecka. Nu i veckan får farmor och farfar en present som jag skickat hem till dem. Det blev en fotobok med mina bilder i. Så nu behöver ingen skvallra det till dem va ;) Sen så på torsdag ska jag som sagt på arbetsintervju hos Accessorize. Förstå ni hur peppad jag är inför det? Sen om 8 dagar har jag och Simon varit tillsammans i tre år. Fatta tre år. Det är ju jättelång tid. Vi får se om vi hittar på något kul.

Hur som haver så hoppas jag verkligen att båda två får jobb här i Oslo. Vore så mysigt med en egen lägenhet här. Oh well. Än så läge kan man ju drömma.

Nu är det dags för frukost och en dusch. Ha en trevlig dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...