lördag 1 augusti 2009

Stan

Jag vet att jag springer mycket på stan. Men Oslo är så vacker och det är verkligen mycket att se, så får mig gör det inget :) Sen så ville jag ju flytta hit just för att det är mer att se än i lilla Skellefteå ;)
Hur som helst så ska jag och älsklingen gå in till stan idag. Solen skiner och vädret är vackert och förhoppningsvis håller det i sig hela dagen. Orkar verkligen inte släpa med ett paraply idag igen. Hade med mig ett igår men fick aldrig användning för det. Verkligen slöseri på väskplats ;)

Aja, nu ska vi gå in till stan och idag ska jag passa på att ta många bilder. Ha de.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...