söndag 23 augusti 2009

Gd natt

Nu måste jag säga god natt. Ska upp tidigt imorgon och följa Maya till skolan. Sen ska jag och Simon dr in till stan rätt så tidigt. Vi ska köpa en present till en i Mayas klass (Maya ska på kalas), sen så tänkte vi gå förbi slottet. Jag vet, turistvarning x 1000, men jag kommer inte ihåg då jag var vid slottet sist och Simon kan med säkerhet säga att han aldrig har varit där, så det ska bli trevligt. Sedan vid tre tiden ska jag hämta upp Maya vid fritids.
Men som sagt, jag ska gå med Maya till hennes skola vid åtta på morgonen imorgon, så det är nog dags att sova.
Skriver mer imorgon. God natt

Bild från ett magdansuppträdande i Drammen. Bilden är tagen utav mi och får inte användas utan mitt tillstånd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...