tisdag 11 augusti 2009

Filminspelning



Nu har jag äntligen kommit hem från stan. Det var inte bara lite varmt idag och smart som jag är var jag klädd i svart från topp till (nästan) tå (skorna var vita). Så ni kan ju bara gissa hur varmt det blev. Och tyvärr hittade jag inget till mig som jag tänkte. Dock å gick jag aldrig förbi Gina Trict för det var så olidligt varmt och mycket folk, och sen så hittade jag inga skor jag ville ha. Eller jo, ett par mörk rosa Dr Martns wannabes inne på H&M för 299 nok. De var riktigt riktigt fina.
Sen när jag gick in ill stan så pågick det en filminspelning vid Oslo centralstation. Dock så hade de pause då jag kom dit så det var ingen fara att gå förbi. Men när jag skulle hem hade de spärrat hela jäkla området och höll påxatt filma. Så jag blev tvungen att gå världens omväg. Oh not fun at all.
Men nu är jag hemma och ska ingenstans om ingen (jörgen) ska köra.
Ha en trevlig dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...