måndag 10 augusti 2009

I'm so happy, I'm so glad...

Vem visste att en måndag kunde bli såhär bra? Inte visste jag det. Nu är jag inte glad för min skull (för ovanlighetens skull) utan jag är överlycklig för min älsklings skull. Dock fick jag inte nämna något i bloggen, men jag kanske får göra det imorgon kväll? Iiiii, jag är så jäkulst lycklig. Så nu håller Simon på att bli klippt inför imorgon kväll. Man måste ju se sitt bästa ut ;)

Annars så söker vi jobb som bara den. Förhoppningsvis så händer det något snart. Men det gör det säkert *blink blink*

Imorgon så vill jag fara förbi stan för att kolla om en sak eller två. Var in på Ginas hemsida och såg ett par snygga koftor jag vill ta en närmare titt på. Ni vet det är ju snart höst och vad är då bättre än en kofta?

Gaah. Nu ska jag kolla in hur älsklingen blir i håret. Enligt mamma ser Simon ut som en förklädd kinses (men alla vet ju att han är halvkorean. Inte? Då vet du det nu).

Ha en supertrevlig måndag :)

3 kommentarer:

  1. Oh, tack så jättemycket söta du! :)

    SvaraRadera
  2. Sv: Hahha, jaa vi har blivit lite bortskämda med den bästa Disney :}

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...