lördag 8 augusti 2009

Hellu

Nu har jag ätit middag. Inte världens bästa, men det fanns då gurka bredvid så jag fick då i mig något (köpta köttbullar är inte en favorit, inte heller makaroner till det...).
Nu har Johanna varit borta ett tag, märks inte riktigt, blev bara en plats mer i soffan och vid köksbordet.
Vi ska snart ta bussen till något ställe som börjar på T. Får ta med mig kameran så jag kan visa några bilder. Men jag var för Tusenfryd, bio eller fara och bada. Men min röst verkar inte räknas... Oh well. Varmt är det då, så jag hoppas verkligen att det inte är så mycket vi ska gå.

Får se om det kommer upp några bilder på dagens outfit. Om jag orkar ;)

1 kommentar:

  1. SV: Ja det var mycket trevlig :D
    haha, compeed hade passat väldigt bra!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...