fredag 7 augusti 2009

Sjukt varmt

Hellu bloggläsare. Idag är det sjukt jäkla varmt ute (och inne för den delen).
Idag skulle som sagt Johann åka hem till Skellefteå igen, men farmor och farfar kommer inte förrän imorgon, så då blir det ytterliggare en dag med Johanna här.
Annars kommer det inte hände så mycket idag, har städat lite, sökt några jobb och inte gjort så mycket annat. Får se vad som händer ikväll om jag och Simon gör något speciellt eller om vi ska vänta en hel månad till våran 3 årsdag. Mest troligen bättre att vänta en månad tror jag.

Har ingen aning om vad jag ska skriva om, så nu ska jag ut i solen en stund.

4 kommentarer:

  1. Grattis grattis till nästan 3 år. Här är det apvarmt och hjärnan kokar. Hoppas ni hittar jobb så snart som möjligt :)

    SvaraRadera
  2. Ja vi är nog dom enda som börjat skolan =P Jo jag hittade en vit söt klänning! =)

    SvaraRadera
  3. Jaaa, jag förstår att de liksom måste göra filmer för att behålla jobbet, men hela Disney-andan över det har ju helt försvunnit :( Men, jag antar att vi är för gamla för att uppskatta nya Disney, trots allt har vi ju växt upp med det bästa :]

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...