onsdag 5 augusti 2009

Onsdag

God morgon. Jaghar sovit jättebra inatt, otroligt nog. Jag och älsklingen sov med ett fönster öppet och vaknade av att ett tåg eller liknande tutade. Not fun och nådigt förvirrade vi blev. Men turligt nog somnade vi om igen.


Idag så händer inte så jättemycket tror jag. SKulle bli någolunda fint väder idag så jag funderar på att spendera den utomhus. Om det inte är alltför dåligt väder.

Sen vid 16:00 kommer mormor på besök. Hon ska stanna här på middag och träffa Johanna innan hon åker tillbaka till Skellefteå.


Det var nog dagens planer. Nu duschen.
Jättegammal bild från Simons stuga. Tagen med en VGA-kameran så kvalitén är ju inte den bästa ;)

2 kommentarer:

  1. Inte kul att väckas av tåg, dom låter ju så jävulst högt!

    Då jag var i stugan så höll jag på å få en hjärtattack, maria å en kompis till henne går ut och så hör man ett långt högt tuuuuuut, inte tänkte man att de va tåget inte!

    SvaraRadera
  2. Svar till Jeayl: Vi bor bredvid en tågbana, så tåg är ju inte ovanligt om man säger så...

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...