torsdag 13 augusti 2009

Godnatt

Är galet trött. Och det märktes ikväll. Jag och älsklingen spårade något när vi spelade kort. Men jag var sjukt duktig på att hålla reda på korten ;) Eller hur älskling ;)?
Annars händer det faktiskt inte så mycket. Hade hoppas på mulet imorgon och aningens kallt (så man får tjuvstarta användandet av höstkläderna...). Men nej då ska det bli strålande sol och 17 grader varmt. Är ju aningens för varmt för att använda höstkläderna. Nå väl, hösten kommer snart och då jävlar ^^

Sen imorgon kommer jag skicka sms till lite olika folk så ni får mitt norska nummer. Så oroa inte om du inte fått det, alla som fanns i min telefonbok på det svenska nummret kommer få ett sms imorgon :) Eller tja, de jag vill ska ha det förståss ;)

Men nu säger jag god natt. Hörs imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...