lördag 29 augusti 2009

2 låtar

God morgon. Idag tänkte jag börja med 2 låtar till dig som läser min blogg.

Billy Talent - Rusted from the Rain




Alphabeat - Fascination




Jag och älsklingen ska snart ta bussen till CC Vest och gå där och titta omkring. Har tyvär inte så mycket pengar på mig, så det blir nog ingen shopping idag. Buhu. Men det gör inget. Kommer ha med mig kameran idag så om jag ser något jag gillar får jag nog helt enkelt ta kort på det och visa er sen ;)
Look of today:
Oversized t-shirt: Saints & Immortals, Urban
Jeans: Lindex
Väska: Friis & Co
Får se om jag får älsklingen att ta en hel utfit bild senare idag (A) Orkade inte stå och tjafs med spegeln just nu.
Oh well. Nu ska jag ta på mig skor och jacka och sen gå till bussen. Ha en trevlig dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...