lördag 15 augusti 2009

Regn

Precis som jag hade hoppats blev det lite regn och kallare. Hade tänkt att ha på mig strumpbyxor, men ändrade mig i sista stund till jeans. Tunikan är aningens för kort (enligt mig) och vi skulle få besök utav min lillkusin. Är ju inte så trevligt om man visar hela baken för henne heller.
Annars idag kommer det nog inte hända så mycket. Försöker övertyga Simon om att följa mig på stan. Tycker det är så tråkigt att gå själv...

Nu ska jag gå in i värmen och vara lite social med de andra. Yes, min kusin, morbror och hans x (kusinens mamma) är här. Så jag får ta och blogga lite senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...