lördag 1 augusti 2009

Movietime

God natt på er. Har suttit ute nu ett tag med Simon och Johanna och spelat lite kort. Ena spelet var jag sämst på och det spårade lite grann. Misstänker att jag hamnade i någon slags jag-är-för-trött-och-skrattar-åt-allt-lite-för-länge-humör. För helt plötsligt var allt kul och underhållande.

Nu ska jag bädda iordning min och Simons säng, soffan i vanliga fall och sen ska vi se på Saving private Ryan som ingen av oss sett. Hoppas den är bra.

Skriver mer imorgon.

4 kommentarer:

  1. Sv. Åh tack, det tycker jag med, vitt guld är som så mycket stilrenare än gult på ngt sätt :)
    Och åter tack! :)
    Skitsnygg tunika du handlat några inlägg ner föressten :)

    SvaraRadera
  2. Svar till LisaaG: Håller med dig. 'Vanligt' guld är lite småtråkigt :/

    Åh tackar :) Funderar på att köpa en till fast i en färggladare färg :)

    SvaraRadera
  3. sv: ja du får nog rent göra det alltså ;)
    tackar :)

    var filmen bra? :)

    SvaraRadera
  4. Svar till lisis: Haha ja ;)

    Vi har inte sett klart hela än. Den är ju som lite lång och började se den vid tolvtiden (A)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...