måndag 7 mars 2011

Idag var jag riktigt duktig och hade med mig middagsrester till jobbet. Nudlar, wokade grönsaker, stekta räkor, äggröra och massvis av soya. Har fått världens soyasug. Bara jag som tycker det är otroligt gott med soya?

Annars har dagen gått åt till jobb och träning. For till gymmet ett tag idag och tränade lite kondition, löpband och cykel. Imorgon blir det zumba. Det ser jag verkligen fram emot. Har som sagt ingen taktkänsla eller liknande, men det gör inte så mycket för jag har roligt ändå.

1 kommentar:

  1. Vilken nyttig mat! Eller kanske inte men vi kan låtsas, gott såg det då ut (om man räknar bort att jag inte är sådär fanatisk över soya och grönsaker)

    Snart söto, snaaart!!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...