torsdag 17 mars 2011

Jennas sista dag

Idag tog vi en närmare titt på Oslo City. Gick in till djuraffären och såg på söta ökenråttor och en degu.

Vi hittade en ledig bänk iväntan på att våra bilder skulle bli framkallade. För ett par dagar sedan köpte vi varsitt fotoalbum och massa scrapbookgrejer (som om jag behövde mer...) för att sedan pyssla med det. Vi ville ha något minne från då vi först lärde känna varandra och nu. Det blev en himla massa bilder och en hel del skratt.

Jenna lekte turist vid Jernbanetorget.

Vi tog trikken till Nationalteaten för att sedan gå till Hard Rock Café för att äta frukost/lunch/middag där.

Vid fontänen låg det två änder och slappade.

Jenna försöker gömma sig med misslyckas stort.

Jag ser lika maniskt besatt ut som vanligt.

Jenna hade visst en shoot uppkallad efter sig (den längst ned...)

Vi ser och hör på Paramores låt CrushCrushCrush. Hard Rock Café spelar verkligen bra musik hela tiden.

Jenna är lika happy med sin hamburgare som vanligt.

Idag provade jag något nytt, tog mig en macka istället för min vanliga hamburgare. Den var riktigt god om än lite svår ätlig.

Kyckling, bacon och sallad. Mums.

Efter middagen for vi förbi Outland för att hälsa på mina vänner där. Jag spelade ett spel och sedan for vi hem för att pyssla på med fotoalbumen. Av någon lustig anledning kändes det mer lockande än att vara på Outland sista kvällen Jenna är här.

Imorgon blir det upp tidigt. Jennas flyg far vid elva tiden på förmiddagen så vi måste fara hemifrån en bra stund innan dess. Jag är världens tidspessimist och tror verkligen att allt ont kommer hände. Inte för att det gör något om det skulle hände något som gjorde att Jenna fick vara här längre.

2 kommentarer:

  1. Haha, tack så mycket!. För mig är det tvärtom, mitt högeröga blir alltid sämre xD.

    SvaraRadera
  2. Hahahaha tuggar inte jag på bilden från Hard Rock Café? Det va helt awesome att vara hos dig och jag saknar dig tokigt mycket redan!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...