fredag 11 mars 2011

MAC Wonder Woman

Idag gick jag av en tillfällighet förbi MAC som ligger i Oslo City och där hade de släppt Wonder Woman kollektionen.
Jag var behov av en ny mascara och eyeliner. De jag har nu ger mig rödsprängda ögon, borde vara ett tecken på att byta ut de? Så med mig hem fick mascaran i färgen bad, bad black och eyeliner i färgen rapidblack följa med.

Förpackningarna är alldeles underbara kommer trivas utmärkt i sminkväskan.

Eyelinern ser ut som en stor tuschpenna, lite så där serietidningsaktigt.

Strecken blir lite väl tjocka, men färgen sitter riktigt bra. Det högra strecket är efter en ordentlig handtvätt.

Mascaraborsten är otroligt stor. Lukten påminner om antibact, kanske inte den trevligaste doften.

Sedan fick även Viva Glam Lipglass Cyndi följa med hem.

Ursäkta för sämst bilder. Varken kameran eller ljuset ville samarbeta idag.

1 kommentar:

  1. Ahh men du har himla tur du kan klämma å känna på grejerna innan köp :D. Jag får ju som chansa å checka google innan.

    Btw, skulle du åka upp till Skeå i vår, då MÅSTE du komma å bli sminkad av mig, tycker jag :D

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...