lördag 19 mars 2011

God morgon


Idag vaknade upp av att solen lyste genom rullgardinen. Så det finns hopp om att all snön som kom igår + det som var innan kommer att försvinna snart. Jag ser verkligen fram till när jag kan använda alla fina vårkläder och skor jag har införskaffat de senaste månaderna. Sedan vore det även fint att kunna använda skinnjackan och min jeansjacka utan att frysa. 

Vet inte helt vad som händer under dagen. Ikväll är jag bjuden på inflyttningsfest hos Frida, så det blir nog att jag far dit ett tag ikväll. 
Jag vet att jag skulle behöva storstäda på mitt rum nu när Jenna har farit hem, men det tar lite emot med tanke på vädret.
Äh, vi får se vad som händer.

Bloggar mer senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...