tisdag 1 mars 2011

Förkylning

Nu tycker jag att det räcker med att vara förkyld. Efter tre dagar borde den väl ge sig? Eller? Nej då, den håller ett kraftigt tag om mina halsmandlar. Är bättre nu än när jag vaknade, men man vet aldrig hur det blir mer mot kvällen. Har fått tid hos min läkare på fredag. Far dit då om det inte har blivit bättre till dess. Vill inte missa karnevalen på jobbet som är på fredag. Jag säger inte direkt nej till att klä ut mig på jobbet. Men det blir som det blir.

Dagen kommer spenderas i min säng med en bok. Har hört talas om att det så kallade vilning hjälper när man är sjuk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...