onsdag 2 mars 2011

Hemma

Filmen var bra. Inte alldeles fantastisk, men helt ok. Den hade en hel del bra repliker, det är ju trevligt. Fast då var ju manusförfattaren till Jennifer's Body densamma som skrivit manuset till Juno (om jag förstod allting rätt). Och den filmen ska visst vara riktigt, riktigt bra. Sägs det. Det har jag ingen aning om för det är en film jag inte har sett.

Men nu är jag hemma, trött som ett as och längtar efter att få lägga huvudet mot kudden och drömma bort till min fantastiska drömvärld. Inatt hoppas jag på zombiedräpande istället för förväxta degusar.

Morgondagen kommer bestå av jobb(=gulla med barnen, leka i snön och bygga med duplo), middag hos Erica och spelning på Outland. Personalmötet blev avlyst, så vad är då bättre än att återgå till originalplanen?

Bloggar mer imorgon. God natt.

Åh ja, sedan hade jag visst besöksrekord idag. Inte illa.

1 kommentar:

  1. Juno är riktigt riktigt bra! Den som skrev replikerna borde få pluspoäng för dom är så grymt härliga :D

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...