tisdag 29 mars 2011

Sjukling

Idag har jag varit hemma och varit sjuk. Huvudet fick världens smäll i fredags när jag skallade en dockvagn när jag var  på jobbet och har efter det inte varit sitt vanliga jag. Konstig huvudvärk, värk i nacken och en värld som blivit lite mer speciell är ett par av bieffekterna efter smällen.

Dagen har jag spenderat mestadels snarkande, vad är vitsen med att vara vaken när jag inte orkar göra något? Sedan är mina drömmar mer störda när jag mår som jag gör och sådant är alltid lika trevligt.

Gjorde iordning ett blogginlägg för någon dag sedan som inte dykt upp än. Får se om det dyker upp idag eller imorgon.

2 kommentarer:

  1. Ja,den är riktigt mumsig,det recept jag använder mig av är detta :)

    http://www.receptcentralen.se/brod-och-bak/daimcheesecake/

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...