fredag 11 mars 2011

Ny mobil?

Jag har länge funderat över vad jag vill byta ut min lilla röda Samsung mot. Hade tänkt mig en iPhone men har inte helt vad jag ska med den till. Visst det finns det massa roliga appar till den, men vad mer? Men i månads skiftet mars/april släpper Sony Ericsson Xperia Play, deras PlayStation mobil. När det kommer en mobil jag kan spela Assassins Creed eller the Sims 3 på kan iPhonen slänga sig i väggen. Att sedan Xperia Play kommer vara tjockt som ett as och väga rätt så mycket, det gör mig inget. Det är väl det man har handväska till? 

1 kommentar:

  1. Jaaa oja, siktar väl på köpa halva kollektionen, dags å spara pengar!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...