måndag 21 mars 2011

Here we go!

Har haft en riktigt trevlig första dagen efter semestern dag på jobbet. Barnen har varit underbara och jag har fått massvis av kramar. Om man bortser från allt det trevliga så har jag varit mer trött och sliten idag än innan jag hade semester.

Nu ska jag iväg till gymmet och träna någon timma. Känner mig peppad med tanke på hur länge sen det var jag satte min fot där sist. Hade tänkt träna body balance med Aisah och Josefine, men det hinner jag inte helt med nu. Så det blir nog att lyfta vikter av olika slag och träna kondition. Det är ju trots allt snart sommar, och denna sommaren ska det vara smalare (inte för att det blir svårt om man jämför med tidigare år).

Hoppas du får en trevlig måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...