söndag 27 mars 2011

Söndag

Alla har väl kommit ihåg att ställa fram klockan en timma? Bra. Fast det sköter sig kanske automatiskt nu för tiden?

Igår kväll for jag hem till Jonas och hängde med han, Martin och Kyrre. Vi såg på någon lång, väldigt dryg film vid namn Red Eagle. Verkligen inte den bästa filmen jag sett. Den kom ingen vart trots sin dryga 2 timmar, utan det ska visst finnas en del två. Och det värsta är ju att man blir lite nyfiken för hur det går för dem i filmen...
Hade bakat en med mig en sockerkaka med sockerkakerecept (annars brukar jag bara blanda ihop massa saker till en sockerkaka) och blandat i en massa olika karamellfärger. Men vet du vad? Det blev inge gott. Sockerkaka brukar i vanliga fall vara gott, men inte en här. Nästa gång det blir något liknande kör jag nog på mitt eget improviserade recept för sockerkaka. Eller gör en kladdkaka. De smakar i alla fall något.

Idag händer det inte alltför mycket. Skall på begäran av Jenna fota My Chemical Romance Danger Days: The True Lifes of the Fabulous Killjoys Art is the Weapon California 2019* boxen jag fick hem i fredags. Men innan dess ska jag tvätta alla mina sminkborstar ordentligt. Inte för att jag använder dem alltför ofta, men det kan vara bra att göra ändå.

*De kunde väl ha kommit på ett mindre namn till allt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...