torsdag 24 mars 2011

Sarah smiles like Sarah doesn't care, She lives in her world so unaware. Does she know that my destiny lies with her?

Har haft en riktigt trevlig dag. På jobbet var vi i vårat mediatek och i sanserommet (aka Platon och Pandora). Under tiden var några andra baser i gymsalen (eller Pegasus som den heter) och vårat vattenrum (Poseidon).
I Pandora fanns det massvis av fina lampor, två rör fyllda med vatten och plastfiskar och knappar så man kunde byta färg och ordna med bubblorna. Väldigt trevligt rum att vara i även fast man är vuxen. Får se om jag har någon fin bild från Pandora som är uppläggningsduglig (= innehåller inga barn eller andra delar som man kan identifiera någon med). But we'll see.

Efter jobbet tog jag mitt pick och pack och får till Outland för den vanliga torsdagsspelningen. En av de som jobbar där hade fått för sig att jag skulle flytta tillbaka till Skellefteå. Men det kommer inte att hända, alls. Då har vi klarat ut det.
Hade lovat Martin att jag skulle ta med mig muffins idag, de blev väldigt uppskattade. Får finslipa mitt äppel och kanel med vanlijmuffins, de blev helt ok. Lite platta och lite kanelsmak, men får provbaka fler gånger så ordnar det nog sig.

Imorgon ska jag hem till Erica på middag och sedan spela några spel av något slag. Men innan det ska jag hämta ut ett paket som kom idag från Warner Bros. Äntligen får jag min My Chemical Romance box jag beställde för flera månader sedan.

Nu är det dags för sängen. God natt.

1 kommentar:

  1. Jag vill ha bilder på innehållet i MCR boxen, thanks ;)

    Nog för jag önskar att du faktiskt SKULLE flytta tillbaks så jag fick kramas med dig 24/7, men jag tror det är lättare att jag flyttar till Oslo, faktiskt! För det fanns coolare butiker.... jag är beroende..

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...