söndag 27 mars 2011

The lights are out and the party's over. It's time for me: Doctor D to start running and say goodbye for a little while

Snart är det april. Nog för att tiden flyger fram alldeles för fort så är det fint att det snart är en ny månad. April innebär att det är vår på ordentligt, förhoppningsvis kommer all snön vara borta och blommorna tittar fram.
Men i april kommer jag åka upp och hälsa på i Skellefteå. Kommer åka upp den 15 april med flyg (snabbt och smärtfritt*) och bli över påsken. Förhoppningsvis även veckan efter påsk, det hade varit riktigt fint. Men vi får se hur det blir, om jag får ledigt från jobbet det vill säga.

Ska bli trevligt att besöka de flesta i Skellefteå igen. Sist jag träffade folket där var i slutet på augusti 2010 när jag var där i en vecka. Jag betvivlar på att mycket är har förändrats sedan dess, men man vet aldrig.

Nu säger jag god natt. Imorgon blir det jobb och träning. Skriver mer imorgon.

*bara därför kommer planet krascha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...