tisdag 22 september 2009

När jag får lön

Jag längtar tills jag får lön, verkligen Jag har redan börjat kolla efter saker som ska införskaffas (jeansleggings (bättre sent än aldrig), koftor, jeans, övrigt tjafs och presenter till min hun :) ). Dock kanske inte i den ordning det blev i parentesen, men du förstår vad jag menar.

Idag var jag sjukt klantig. Då jag skulle gå ner till själva t-baneperrongen stod det på en skyllt att min t-bana var där om ca 1 min. Perfekt. Så när jag kom till perrongen hade det precis kommit in en t-bane vagn. Så jag tar ett kliv på då jag inser att det är fel nummer. Så jag tar ett kliv tillbaka till perrongen (där min andra fot redan är) då helt plötsligt så försvinner den andra foten. Då har jag lyckats halka ner mellan t-banevagnen och perrongen. Jag är ledssen, men det var lite humor samtidigt som det var lite farligt. Men det blev inge värre än ett par blåmärken som tur är.
Update: Blåmärken runt hela vaden och upp mot knäet och lite skrubbsår blev det tydligen>.<

1 kommentar:

  1. Hej å hå, här går det vilt till när man ska åka t-bana ;) Tur att det "bara" blev några blåmärken.

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...