fredag 4 september 2009

Dumma Simon

Har fastnat för manga/anime-serien (döm inte mig. Har ingen koll på det ena än det andra) Naruto. Har dock bara sett 6 avsnitt än så länge, så jag har inte kommit så långt. Men Simon har hunnit mycket längre och sitter och ser på det nu bredvid mig. Så fräck. Och jag kan inte sluta se. Måste sluta se. Oh well. Turligt nog ropar mamma att det är fika. Lukar kanel. Hm. Lefsa eller något liknande heter det.

Är fortfarande sjuk och har inte jobbat idag för de behövde mig inte. Och de behöver mig inte nästa vecka heller. Oh well. Pengar för tre dagar är ju inte fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...