onsdag 9 september 2009

Jobb?

Godmorgon allihopa. Känns som om jag hade kunnat ta ett par timmar till med sömn. Känner mig inte det minsta lilla utvilad. Och så klart att jag hade sovit vidare i iallafall en timma till om det inte vore för att jag kanske har jobb idag. Tyvärr inte på det dagiset jag varit på tidigare, utan den här gången på mammas kompis dagis. De ha tydligen ringt mig igår, men det hade då inte synts på mobilen. Oh well. Så vi får se hur det går helt enkelt.
Om det inte blir nå att jobba idag så blir det att fara till Akershusfästning med Simon. Han ville så gärna dit.

Nu ska jag kliva in i duschen. Ha det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...