onsdag 2 september 2009

God morgon

Jag är sjukt trött och sliten. Kunde knappt sova inat, har legat och vridit mig hela natten känns det som. Men jag kommer ihåg att jag drömde, så lite måste jag ju ha sovit.
Har så satans ont i en halsmandeln. Inte kul alls. Men jag ska far till dagiset ändå.

Ikväll när jag kommer hem ska jag ta reda på var i hela fridens dar 143 bussen går någonstans. Oslo är ju inte litet precis. Förhoppningsvis så går den vid Tiger-torget (kommer aldrig ihåg vad det heter egentligen...). Men som sagt, jag ska koola upp sådant redan idag så jag slipper det imorgon.

Nu ska jag göra mig klar för att fara. Ska gå vid kvarti åtta till bussen. Önska mig lycka till idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...