måndag 21 september 2009

Utsliten

Känner mig helt utsliten. Att det skulle vara så här jobbigt att arbeta med 3-6 åringar. Men jag trivs. Det är kul att kunna prata med barnen (nog för att1-2 åringar är söta de med, men de kan ju inte riktigt prata) och de kan göra sig förstådd då de vill något.
En sak som är lite negativt är att om man ritar en prinsessa så kan du vara säker på att du kommer måsta rita 15 till - minst. Och om du ritar något annat kommer du måsta göra x antal identiska kopior av den. Men jag gillar barnen och barnen gillar mig. Sen så pratade jag med avdelningschefen (eller vad man nu ska kalla henne) och hon har bara träffat mig en dag och vill att jag ska fortsätta där. Inte illa ;)

Sen så måste jag säga grattis till min Simon. Han jobbar på Skellefteå Lastbilsstation (om jag förstod allting rätt).

Nu ska jag börja gå och lägga mig. Tar typ alltid 3 timmar på mig innan jag faktiskt hamnar i sängen. Och jag ska upp tidigt och behöver all sömn jag kan få.
God natt.

2 kommentarer:

  1. Jaha, så han HAR flyttat tillbaka >_< ??

    Nåja, kul å höra att du får arbeta iaf :D

    SvaraRadera
  2. Svar till Thelema: Ja, han följde med då Robin blev hämtad ;( I want my Simon

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...