fredag 4 september 2009

Byta blogg?

Ska jag vara helt ärlig börjar jag bli less på att skriva om min vardag, fö det händer ju verkligen inte något. Visst jag kan ju göra något åt det, men just nu är jag ju sjuk och annars är jag bara lat. Men vore ändå kul att ha något vid sidan av, typ en fotblogg. Får så många komplimanger av folk att jag tar snygga bilder. Så det vore kul om jag hade bara en sådan blogg. Men nu suger jag ju på redigering av bilder + att jag inte har photoshop. Men helt ärligt tycker jag inte att man ska redigera bilder så mycket. Nu ser jag inge fel på att göra bilderna svart/vita eller liknande, utan mer ändra saker på bilden. Om du förstår vad jag menar? Oh well. Så jag kommer kanske skaffa en till blogg, som är inriktad på bilder. Det låter inte helt fel va? Metrobloggen eller blogg.se står högt upp på min lista. Måste bara lära mig hur de fungerar först...

4 kommentarer:

  1. Men börja skriva om något annat än din vardag ^^ Se på mina inlägg, jag börjar alltid med vad min dag handlat om, och det är ju oftast bara några få rader. Resten fyller man ut med något ämne som man vill behandla, åsikter, funderingar osv ^^

    SvaraRadera
  2. Svar till Thelema: Men jag har ju inga direkta åsiket xD och de jag har håller jag för mig själv ;)

    Sen så känner jag att om jag fortsätter med min gamla blogg men byter 'tema' så kommer jag ändå halka in på samma gamla sen :S

    SvaraRadera
  3. blogg.se är nog snyggast och enklast, blogg.se är lättare att designa också ;)

    SvaraRadera
  4. Svar till Penny: Jag har haft två st användare hos blogg.se, men båda har jagtagit bort. För det fungerar verkligen inte för mig >.< därimot så fungerar blogspot och metrobloggen alldeles utmärkt tycker jag. Det var lätt att få det at fungera osv. Allt jag ska göra nu på metrobloggen är att fixa en bättre design ;)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...