lördag 26 september 2009

I love my mama

Var ju som sagt på stan med min mamma idag. Det var riktigt mysigt. Vi skulle kolla efter kläder till henne, men jag trr det mesta vi handlade blev till mig. Haha stackars mamma. Tyvärr så var det lönings helg (=väldigt mycket folk) + matfest (=ännu mer folk). Så hela Carl Johan var fullt med folk. De hade till och med stängt av vägen för trafik. Så vi orkade inte riktigt gå alltför länge. Men nästa gång hade vi tänkt fara på ett köpcenter så det finns många olika butiker på ett ställe istället för samma butik 3 gånger om inom 100 meter.

Kofta 199 kr Gina Tricot (riktigt stor i storleken och sypermysig)

Dagens outfit (utom koftan, den råkade bara följa med på bild (A)):
Tunika: New Yorker
Jeans: Lindex
Halsband: New Yorker

Charmigt spetsmönster


149 kr Kappahl
(Visst ser jag liiite smalare ut? Det hoppas jag för jag har gått ner 7 kilo sen i typ maj xD)

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...