lördag 12 september 2009

Akvarium

Idag när vi for förbi köpcentret så passade vi på att gå in på en djuraffär. Där hade de sjukt många olika slags akvarium, fiskar och andra vattendjur. Supermysigt. Blev kär i ett superlitet akvarium (10 liter!!!). Sen så lyckades jag hitta en och annan fisk och räka som vore kul att ha. De var väldigt små Nemosar (clownfiskar ni vet), några rosa/lila, ett par som lyste blått (ja, lyste), vattendemoner och räkor. Räkorna var sjukt coola. Så nu vore det inte fel med ett sådant där litet akvarium. Sen att det kostade 499 kr var ju inte alltför farligt.
Men sen så såg jag och mamma (och mest troligen alla andra i butiken) ett par sjukt snygga akvarium. De var sjukt stora och det var typ korallrev inne i dem. Vore inte fel att ha i vardagsrummet ;)

Jag ska snart gå och lägga mig. Är som sagt väldigt trött och det ska bli skönt att få sova ut i en riktig säng.

3 kommentarer:

  1. Fan vad alla börjar prata om akvarium å fiskar >_< !!!

    SvaraRadera
  2. Svar till Thelema: Jamen de är ju vackra :O

    SvaraRadera
  3. Vore härligt med ett vackert akvarium hemma. Om man bara kunde gosa med fiskar också, fast aja... har ju mina marsvin.

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...