söndag 6 september 2009

Solh*lvete

Vaknade av att solen sken in rakt i vardagsrummet där jag och Simon sover. Hela vardagsrummet är vitt så du kan ju tänka dicg hur ljust det blev. Inte kul alls. Sen att min hals tar sjukt ont hjälper ju inte precis.

Idag har jag inte den blekaste om vad jag ska göra. Ska försöka få igång min rosa laptop så jag kan få tag på bilderna som är där. Sen så behöver min andra blogg en ny design. Har fixat en header men inte fattat hur jag får upp den. Får nog ta och fixa med det med.
Annars har mamma och Jörgen pratat om att fara till skogen idag (tänk vad man kan höra då man sover). Låter inte helt fel det heller då det kommer vara fint väder.

Nu ska jag fixa med bilderna från igår. Blev som sagt ett par bilder då med.

3 kommentarer:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...