fredag 18 september 2009

Nostalgi & shopping


Fick den av min mamma :) Den var på rea hos Kappahl. Hela 49 kr ;)


Jag kommer ihåg då jag fick min sådan gula nalle då jag var liten. Det var inne på Åhléns i Skellefteå. Den hängde vid en hylla vid där trappan upptill musikavdelningen är idag. Jag fick nallen av min mormor och den kostade hela 99 kr. Och jag blev så himlans glad då jag fick den. Och ett tag senare så började den gå på reklam ^^ Och min dårvarande bästis fick en blå ett tag efter. Och igår så hittade vi likadana inne på Toys 'R' Us för 25 kr. Nostalgi för mig så det bara skriker om det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...