torsdag 24 september 2009

Charmtroll

Idag när jag skulle hem så kom en tjej springades och ropade mitt namn. Så jag stannade och fick världens kram. Efter henne kommer hennes tvilling syster och efter henne kommer typ 6 barn till. Jag hade barn hängandes kring benen, armarna och på ryggen. Jag kom verkligen ingenstans. Men då kom en av de som arbetar på dagiset och hjälpte mig lös.
Så idag har det varit en riktigt bra dag. Om man bortser från imorse. Inge mer godis för mig ett tag framöver säger jag bara. Jag har haft otur varje dag hittills i veckan. Inte smidigt precis.
Mamma orkade inte laga middag, så jag, hon och Maya drog ut och åt pizza och hamburgare. Mumsigt värre.

Tyvärr så fungerar inte vårat internet som det ska (är inne på grannens nu hehehe). Så om någon dag är allt som vanligt. Tänkte lägga upp bilder på mina blåmärken från t-baneolyckan >.< Inte vackert.

Nu ska jag ta och gå, så håll ut tills nästa gång.

4 kommentarer:

  1. Tur att ni har en granne med internet :) Väntar med spänning att få se hur blå du är ;)

    SvaraRadera
  2. Svar till Thelema: Jag hade sönder en köksstol. Av ek.

    SvaraRadera
  3. Svar till Maria: Ja, men det fungerar bara om man sitter utomhus. Men nu fungerar vårat internet som det ska :) Det är inte bara nådigt blått >.<

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...