söndag 27 september 2009

Hemma

Idag har det hänt en hel del faktiskt.
Större delen spenderade jag nere på stan, tittandes på fina byggnader bakom slottsparken, de hurtiga personerna som sprang Oslo maraton idag (inget jag skulle göra precis) och bara allmänt tittande på stan.
Sen så kom jag hem, lade mig i sängen för att vila men fick för mig att svara på kommentarena till den andra blggen (Christinas foton ni vet?). Det har blivit ett par stycken idag. Så du får inte glömma att gå in där och titta på alla nya bilder som dykt upp :)
Efter middagen for vi hem till mormor och hälsade på. Sist jag var hos henne var för (henne) två lägenheter sen. Kanske inte säger dig något, men det var väldigt väldigt väldigt längesen.
Och sen när vi kom hem var det bara att fortsätta svara på kommentarer och kommentera i andras bloggar.

Nu kallar disken och sen blir det renbäddning utav sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...