lördag 19 september 2009

Strömstad

Idag klockan nio imorse bar det iväg till Strömstad, Sverige. I bilen var det, jag, mamma, Jörgen, Maya och mormor. Strömstad var en väldigt söt och charmig liten hamnstad. Inte dum alls.
Dock så köpte inte jag något där, men då gick vi inte heller in i alltför många jag-butiker. Då vi gott runt där och strosat omkring så åkte vi till en matbutik för att handla en massa mat. Och en sak är då säker, då vi kom fram till kassan så var vagnen inte bara lite full.
Sen för att göra mig glad så for vi till Nordby shoppingcenter för att gå på New Yorker. Jag var där då jag var i Polen maj 2008 och oj vilken härlig butik. Blev många fina tröjor och accessoarer då jag var där sist och jag blev inte besviken den här gången. Dock så köpte jag bara en svart/grå-rutig skjorta och ett halsband att matcha till den. Men det var mer som ville med hem, men jag lyckades inte handla som en tok.

Nu är vi som sagt hemma och mamma och Jörgen har packat upp alla varor och jag ligger i min säng och bara tar det lugnt. Sov sjukt dåligt inatt så jag var inte precis peppad på att stiga upp imorse. Hoppas din dag har varit bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...