fredag 1 augusti 2008

Idioit dator

Skriver lite snabbt nu på jobbet. Laddaren funkar inte som sagt till min dator, så det har blivit lite lite bloggande den senaste tiden. Sen så har ju älsklingen köpt Rock Band, så mitt ickebloggande har sina naturliga orsaker haha.
Annars händer det verkligen inte mycket. Nedräkningen för smestern har börjat ;) Får ju vara ledig i lite drygt en vecka i mitten av augusti. Jippie. Så då hoppas jag på fina varma, soliga dagar :)
En annan sak som gör en lite ledssen i ögat är alla gula löv som börjar dyka upp på vissa björkar. Inte direkt uppmuntrande....

Snart så slutar jag jobbet, om ca en halvtimma.

I helgen är jag i Fällfors. Höres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...