fredag 15 augusti 2008

Ge mig?

Nu har man kommit hem från stan och ätit middag. Kvällens måltid blev räkmackor. Typ världens godaste? Fick då nån bra bild innan mina fingrar blev alltför kladdiga. Haha.
Mums!
Följde med lillebrodern till musikaffären som finns här i stan. Lyckost han som fick välja vilken gitarr han ville. Såklart så valde han en Gibson Les Paul nånting ;) Jag var för upptagen med att kolla på alla snygga baser dom hade där. Blev förälskad i en, skitsnygg (har bild på den). Och vet ni vad den hette? Squier P-Bass Pete Wentz. Pete Wentz är basisten i ett utav mina favoritband, Fallout Boy. Lite glad jag blev. Och som ni ser så var inte prislappen den värsta, såg värre. Så vi får se ;)

En bas att dö för <3

Efter att vi varit i musikaffären gick jag och min syster och åt på Subway, vilket var första gången för mig och definitivt inte den första för min syster. Tänkte ta nån bild, men jag var för upptagen med att äta min kalkonmacka. Supergott. Sen så fick vi ju varsin kaka, men min åt jag upp när jag kom hem. Jag var för mätt för den då vi var där ;)

Godaste kakan nånsin?

Och ikväll var det ju tänkt att jag och älsklingen skulle hem till en kompis för att se på hennes lägenhet och kanske en film. Men hon orkade inte ha besök, så nu har jag kvällen helt öppen (typ). Så jag ska nog bara chilla. Vilket låter som typ bästa idén nånsin ;)

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...