fredag 15 augusti 2008

Godnatt

Jag vet att klockan är mycket och små söta tjejer borde sova, men kom igen det är fredag.
Älsklingen ligger i min säng och snarkar så sött. Kan ju vara en utav orsakerna till att jag sitter uppe och bloggar. Men för tillfället är han tyst.
Och egentligen borde jag sova, men jag är så trött att jag är pigg. Mitt stora glas med cola kanske inte var min bästa idé idag, men det var gott.

Vad har jag gjort annars ikväll? Jag har faktiskt städat i Villgotts bur. Pumpen har börjat leva sitt eget liv, och funkar inte som den ska (oavsett hur noga jag är då jag rengör den) vilket resulterar i att vattnet blir ofräscht. Men nu är det snyggt och prydligt och imorgon ska jag dra en omgång till.

Snart ska jag kliva i säng igen och försöka att sova. Har på känn att det kommer att gå bättre nu. Annars har jag ju alltid mina Gossip böcker. Det är så spännande nu. Ni som har sett tv-serien eller läst bokserien vet vem Georgina är, och hon har dykt upp i boken. Dock så har jag hunnit lite längre och nu så är dom i en skidstuga. Mysigt värre.

Då slog klockan 00:00 och jag säger godnatt. Skriver mer sedan då mitt huvud funkar som den ska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...