söndag 24 augusti 2008

Nya skor

Ok, det blev inte riktigt som de jag tänkt mig, men de är fina ändå. Men, jag ska söka vidare efter de där skorna. Ni vet dom dära.

Jag for på stan med mamma idag även fast de flesta butikerna har stängt. Vilket suger, men det var nog lika bra. Såg världens underbarste shorts inne på Cubus. Dom var lagom långa med upprullade byxkanter och var brunrutiga. Helt lovely och priset var lagomt, 199 kr. Dock så tror jag inte dom går över mitt ass, men jag får försöka.

Köpte ett par skor ifrån Warp. Svarta och rosa. Väldigt lovely. Nu ska jag bara hitta en butik som säljer rosa skosnören, så blir dom perfekta. Har ju typ gått sönder hälen på mina Blendskor. När jag tänker efter ser mina nya skor ut som mina gamla, ja om man tar bort stenarna från dom gamla förståss. Hmm. Men nu ska jag hem till äslklingen min och se på hans nya dator. Puss på er ;)


Jag vet att jag har stora fötter ;)
Lite goofyställning, jag vet, men visst är då skorna snygga?

1 kommentar:

  1. Haha inte alls såna som jag funderade på att köpa ett tag ;)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...