onsdag 20 augusti 2008

Marilyn

Jag vet någon som har babylent ansikte och luktar allmänt gott. Haha ja. Jag blev lite överengagerad efter att jag smetet in Lush hårinpackning Marilyn i håret. Först gick jag ned och sminkade av mig och borstade tänderna. Sen när jag skulle hämta en handduk att lägga på kudden kommer jag på att jag ska skrubba ansiktet, först tvätta det ordentligt sedan skrubba och gnugga. Och vet ni vad, ansiktet blev mjukt och lent och luktar gott. Så nu ska jag hitta åt en oparfymerad ansiktskräm och sen ska jag gå och lägga mig. Måste ju vara pigg imorgon ;)
Efter att jag och Angelica ska hålla i förläsningen ska jag hem och vila mig ett tag. För sen ska jag följa med familjen på cirkus. Fatta kul. Och inse längesen sist man var på det.
Äh. Godnatt på er ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...