söndag 10 augusti 2008

Skullcandy

Jag behöver verkligen nya hörlurar. Vet inte hur länge sen det var jag lyssnade på iPoden, men det var ett bra tag sen. Sist var då äslklingen tog tillbaka sina... Vilket var ett bra tag sen.


Och som rubriken säger har jag blivit kär i ett eller flera par hörlurar från Skullcandy. I den självklara färgen rosa. Jag menar, jag har en rosa laptop med matchande mus och förvaringsfack i det obligatoriska rosa, mobilen är rosa med rosa headset, min iPod är rosa och min kamera är rosa. Så deet blev det som ett självklart val att hörlurarna ska vara rosa. Haha. Jag vet att jag är barnslig, men herregud vi lever bara en gång, plus att det är kul att elektroniken börjar bli i andra färger än svart, vitt och silverfärgat. Nej, rosa sticker ut och jag httar lättare mina saker.


Ett par rosa/vita eller ett par rosa/vita med lurv?

2 kommentarer:

  1. Ta dom med vita och råwsa lurv :D ;) ;) ;) pull love ya honeyyyy :D

    SvaraRadera
  2. Psyko har rosa luddhörlurarna! Jag vill ha dom utan ludd, och jag har hittat en mp3 som jag vill ha, problemet kvartstår, jag har inte råd med den om jag ska köpa laptop! får spara!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...