fredag 22 augusti 2008

Nelly.com

Jäklarns. Det här med att det är helg och att lönen kommer på måndag är inte bra. Gick nyss bärsärkagång inne på nelly.com. Det blev typ 4 armband och ett par tofflor. Så i höst vet ni då en som kommer att mysa. Dock så var jag ute efter ett par skor emd klack, hittade ett par, men dom var rysligt dyra. Så jag ska skynda mig till Din Sko och Wedins för att se om jag hittar några. Vilket jag hoppas på. Helst på rean, men innan jag fått mig till stan lär väl den ha tagit slut...



Ikväll ska jag bara chilla och ta det lugnt, lyssna på gamla favorit låtar genom youtube och gå igenom varje hemsida som är värd ett besök.



Jag vet att du vill ha han JenisPenis!

3 kommentarer:

  1. Jag kan ju inte precis ljuga å säga att han INTE är påsättningsbar (A)

    SvaraRadera
  2. Åh kollar igenom stelåldriga inlägg på din blogg, ser bilden på videon å tja, let's say, stönade ut något läte som kan betyda "Hej sexig jag vill ha ge mig nu" typ

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...