måndag 18 augusti 2008

Första skoldagen

Godmorgon bloggen! Hoppas allt är bra med er. Jag vaknade upp för inte så länge sen av världens muller. Lagomt kul. Och nu när jag tittar ut genom fönstret så ser jag att det regnar och blåser. Och imellanåt hör man mullret, men ser inga blixtrar.
Annars då? Min lillasyster börjar första ring idag. Man blir ju nästan stolt att hon faktiskt tog sig in på någon linje. Ivärsta fall finns ju alltid IV. Men det är ju inte precis så att man vill gå där.

Idag så ska jag städa lite på rummet, spela Wii Fit (älskar deras yogaspel) och äta sockerkakesmet. Jag orkar inte göra en sockerkaka, smeten är så mycket godare. Eller så blir det kladdkake smet. Eller så bakar jag en kaka som grattis till min syster ;) Gud vad snäll jag är.

Nä nu ska jag ta och ringa älsklingen. Försöka få hit han i det hära vädret och sen göra smetar. Mums. Ha en trvlig dag.



Vem vill ut i det här busvädret?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...