söndag 3 augusti 2008

Söndag

Nu har jag kommit hem från Fällfors och stan.

Helgen har varit riktigt mysig, for ju som sagt på Stora Nolia igår. Där hittade man det allra mesta, bla blev det lite saker från Lush. Tog lite bilder som jag kommer att lägga upp sen. Nej jag har inte fått min kamera än, vars har den tagit vägen :O?

Idag så for familjen upp på Solbacken för att bla köpa en ny laddkabel till min dator, eller ivart fall se vad en ny kostar. Men det blev inte nån.

Sen så for vi till Ica Maxi där vi handlade lite. Jag köpte bla två Gossip Girl böcker (Fiender i vårt och torrt och Bara i din fantasi) och två It girl böcker (It girl och På allas läppar). Sen så blev det också det the Sims 2 spelet som fattades, Studentliv, så nu har jag alla Sims spelen :)



Mina nya tillskott i bokhyllan

Annars händer det inte så mycket, ska leta rätt på mina jägarexamenspapper som ligger någonstans. Måste söka licens på min studsare så jag har den till hösten ;)

Och om en vecka börjar min semester. Så härligt. Nästan lagomt till lönen ;) Hoppas innerligt att jag fått kameran till dess...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...